سه‌شنبه، اسفند ۱۵، ۱۳۸۵

روز جهانی زن

به رغم تمام گرفتاری هایی که در یکی دو ماه اخیر موجب شده است نتوانم به وبلاگم سر بزنم و مطلب تازه ای به آن اضافه کنم، به احترام تمام زنانی که پرچم برابری زنان با مردان را، به رغم تمام مخاطرات، افراشته نگاه داشته اند، و با هدف بزرگداشت زنان ایرانی شجاعی که در روز های اخیر گرفتار پدرسالاری پیر و مرتجع جمهوری اسلامی شده اند، لازم دیدم که سری به اینجا بزنم و روز جهانی زن را تبریک بگویم. ضمنا از تمام دوستانی که در این مدت طولانی غیبت جویای حال و روزم بودند متشکرم

۲ نظر:

ناشناس گفت...

براي پنجمين بار در كنار هم گرد مي‌آييم و دست در دست هم به ياري كودكان بي سرپست مي شتابيم.
آري يك بار ديگر بنا به سنت وبلاگستان فارسي ما وبلاگنويسان قصد داريم در كنارهم جمع شويم و به سنت حسنه احسان و نيكوكاري رنگ بويي نو ببخشيم.
مي خواهيم به دنيا نشان دهيم وسعت قلب ما فراتر از چند كلمه‌ي محبوس در پشت شيشه ‌هاي مانيتورهايمان است. مي‌خواهيم به دنيا نشان دهيم كه رنگ مهرمان رنگارنگتر از دنياي هزار رنگ سايبر است.
مي خوايهم پلي زنيم به ميان دنياي مجازي و دنياي پيرامون.
مي‌خواهيم بگويم كه وسعت قلبمان به اندازه ستاره هاي شبتاب آسمان است.
اما امسال با همان شعار هميشگي قرار هاي وبلاگي باز هم به دور يكديگر جمع خواهيم شد.
پس فراموش نكنيد ساعت 16.30 روز پنجشنبه 24 اسفند ماه 1385 در باشگاه وبلاگنويسان تهراني واقع در خيابان جلال آل احمد، مقابل بازار قزل قلعه، پارك گل‌ها، منتظر شما هستيم

ناشناس گفت...

همایون عزیز پس از مدتها انتظار و دلواپسی خیلی خوشحالم که می نویسی.امیدوارم خداوند در همه حال پشت وپناه تو باشد و تمام گرفتاریهایت برطرف شود.آنکس که در همه حال به فکر توست.ز.ت..