چهارشنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۵

قاتل زهرا کاظمی

اعزام سعید مرتضوی به کنفرانس حقوق بشر سازمان ملل دهن کجی جمهوری اسلامی به تلاش های جهانی برای ارتقاء حقوق بشر است. مدافعان حقوق بشر که دست استمداد به سوی کشور های اروپایی و آمریکا دراز کرده اند باید به خاطر داشته باشند که به محض اینکه دولت های ناقض حقوق بشر منافع مادی و تجاری اروپائیان و آمریکائیان را تامین کنند، شمشیر برنده دفاع از حقوق بشر از قفا شان برداشته می شود و تلاشگران راه آزادی و عدالت یکباره به محاق فراموشی سپرده می شوند.

آزادیخواهان میدان تین آن مین با گرم شدن مراودات تجاری میان آمریکا و چین فراموش شدند و دیگر هیچ سیاستمداری در آمریکا برای دفاع از حقوق ایشان سینه سپر نمی کند. دانشجویان و روزنامه نگارانی که امروز آماج دستگیری ها و خشونت های بیدادخانه های جمهوری اسلامی هستند و با احکام امثال سعید مرتضوی به زندان می افتند، با برقراری احتمالی رابطه میان آمریکا و جمهوری اسلامی به صندلی پشتی ماشین سیاست فرستاده خواهند شد، و متاسفانه قاتلان زهرا کاظمی ها در مقام خویش باقی خواهند ماند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

I enjoy reading your articles because they reflect the misery our people are facing with.this is the only way to get the information which is being censored here in Iran.
Thank you.