چهارشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۵

عقب نشینی پدرسالاری

شخصی به نام اکبر پیغام زیر را در صفحه جمع آوری امضا برای آزادی بازداشت شدگان تظاهرات خانم ها در روز بیست و دوم تیر ماه، در سایت زنستان، نوشته است. برای اینکه آزادیخواهان و طرفداران دموکراسی در ایران و علی الخصوص دوستانی که در این طرف آب، از فراز افق لیوان آبجوی باد لایتشان راجع به حمله آمریکا به ایران و آزاد سازی آن داد سخن می دهند بدانند با چه آدم هایی طرف هستند، با کسب اجازه ضمنی از اکبر آقا، عینا آنرا در اینجا درج می کنم. مسئول اشتباه های دستوری و نثری متن ذیل همانا اکبر آقا است، و صاحب این بلاگ بدینوسیله از خویشتن سلب مسئولیت می کنم.

هشدار به افراد و دانشجويان وغرب پرستاني كه اين روزها ، پيامهاي اخلالگرانه و شورشگري در سايتهاي مختلف ميفرستند.:

سوال اصلي از كا منت نويسهاي حرفه اي در سايتهاي اينترنتي دا نشگاهها و مراكز رو شنفكري اينست كه، آيا شما واقعا‌ُ دانشجو هستيد؟ چون در سايتهاي مرتبط با دانشگاه ها، بخصوص درسايتهاي دانشجوئي دانشگاه اميركبير و كوي دانشگاه ، همچنين در سايتهاي مر تبط با زنان، كامنت هاي زيادي از شما مشاهده ميشود، كه اين خود جاي بحث دارد ، و بايد گفت كه شما مردان و پسران بظاهر دا نشجو ، ولي بي غيرت و سوسول دخترباز و زن ذليل ، در سايتهاي همچنين چرا شما کامنت های ديگران را به نام خود. و با ا سا می مختلف در سايتهاي متعدد درج ميكنيد. ونيزکامنت های خود را که کم هم نيستند. درسايتهای متعدد فوق الذكر، با اسامی مختلف و بصورت اجق وجقي میآوريد ، كه داراي محتوي و مضاميني از قبيل : آزادي،حقوق بشر،دمكراسي،حقوق زنان، و.... منتها از ديدگاه اسلام آمريكائي و منافقين ، مي باشد. كه براي هركدام بعنوان مدعي العموم داد و واويلا سرميدهيد.
حال اگر كسي از اسلام، آكا هيهاي درست و صحيحي داشته باشد ، با خواندن اکثر کامنت های شما. براحتي متوجه ميشود که شما دارای افکار انحرافي بعضاّ ، ليبراليستي و اومانيستي منا فقانه ، ويا سوسياليستي- مارکسيستی از نوع پيکاری و منافقانه آن هستيد . و بدتر از همه ، اينكه كامنتهاي شما، در پوشش و عنوان " ا نجمن اسلامي دانشجويان" ميباشد .
اين رويه، آدم را به ياد اول انقلاب مي اندازد، كه منافقين خلق، كه داراي افكار انحرفي سوسياليستي- ماركسيستي بودند ، فرقه هائي را در دانشگاهها درست كرده بودند، تحت نام " ا نجمن دانشجويان مسلمان"، دقيقاُ مثل " ا نجمن اسلامي دا نشجويان دفتر تحكيمي هاي علامه" امروز دانشگاهها ، كه منافقانه دم از اسلام مي زنند؛ ولي نه به اسلام اصيل اعتقاد دارند و نه عامل به احكام اسلام ميباشند . مثلاًًً‌‌ََ :‌ّ روزه خواري، دختر بازي و پسر بازي ، شب نشيني با نا محرمان، دروغگوئي و خيانت در امانت، گردش و كوهنورديهاي مختلط، ديدن فيلمهاي انحرافي و سكسي در ماهوارها و سي دي هاي مبتذل و .... را عيب و خلاف اسلام نمي دانند.
در واقع اين افراد، داراي يك ساختارانحرافي فكري وفرهنگي، غربي وضد اسلام هستند ، كه متا‌سفانه در كشور ما وجود دارند . اين نمونه دانشجويان وروشنفكرها و تكنوكراتها ، در فكر و عمل، معتقد به اسلام انحرافي و من دراوردي : اومانيسمي ، پلورا ليسمي، سكولاريسمي و يا ليبرال- دمكرات مسلمان و.... ، ميباشند ، و از سردمداران فكريشان، كه منافق غربزده و بعضاً مرتد، مانند: سروش، كديور، حجاريان،بشيرّيه، آغاجري، گنجي، باقي و......، ميباشند ، پيروي ميكنند ؛ كه البته اين نوع افراد، در ميان احزاب دوم خردادي و مشاركتيها ، فراوان ديده ميشوند .
اين همان محصول مهم دولت هشت ساله اصلاحات است. كه چيزي جز توسعه ؛ انحرافات فكري، فساد، فحشا، بيكاري، اعتياد، چيز ديگري را براي نسل حاضر، كه وضعيت وشرايط شان را در حال حاضر در جامعه مي بينيم ، به ارمغان نياورده است.
حالا اين نوع دانشجويان، با كامنت هاي فراوان و پي در پي خود ، دائماً‌‌َ دانشجويان کم اطلاع ديگر، و مردم وتشکيلات صنفی بی اطلاع از خود را . در محيط هاي داخل و خارج از دانشگاه. با دستورمسقيم ويا غيرمستقيم آمريكا وغرب جنايتكار ؛ و بعنوان پيشقراولان مزدور و حقوق بگير از آمريكا ؛ مردم وديگر دانشجويان را دعوت به شورش و اخلالگري برعليه : نظام، قانون اساسي، رهبري و مسولين ارشد كشوري و لشگري ميکنند . غافل ازاينكه مردم رشيد و موُمن به اسلام وانقلاب اسلامي ، علاوه بر اينكه چشم و گوششان بي اعتنائ به اين مزخرفات و خزعبلات ميباشد؛ همچنين آنها را مورد شماتت و سرزنش قرارميدهند . باوجود اين ، اين نوع افراد بايد بدانند كه اين كارشان خلاف مصالح و آرامش و امنيت مردم و کشور محسوب ميشود. و بنابراين ممکن است در اولين فرصت . بعنوان عناصري فاسد .ضد انقلاب و اخلالگر در نظم عمومی . توسط نيروهای امنيتی ذيصلاح دستگير وبازداشت گردند. بنابراين دا نشجويان و روشنفكران و.... غربزده فوق الذكر، بايد از اين جهت مواظب فعاليتها و نوشته ها وتراكتها و كامنتهاي اينترنتي خود در سايتهاي كامپيوتري مختلف باشند، تا براي خود گرفتاري و بدبختي، و براي مردم ونظام ، زحمت وهزينه بوجود نياورند .
و اگرهم دا نشجوي واقعي ميباشند ، بهتراست بجاي سو‌ُ استفاده از امكانات دانشگاهي در جهت اخلالگري وشورشگري ،كه بجائي هم نخواهند رسيد ؛ به خواندن دروس داشگاهي خود بپردازند، زيرا مردم دراين مملكت ماليا ت ميدهند،كه دانشجويانشان درس بخوانند و خلاقيت بيافرينند ، تا افرادي متخصص وكارشناس و موُثر براي جامعه خويش باشند ، نه غيراز اين .

پاسخ به درخواست كنندگان، آزادي خواهي هاي بي حد و مرز:

بايد بگويم که جواب آن نوع آزادی که شما خواستيد را من در کا منت خودم توضيح داده ام ، وگفته ام که آن آزادی
مورد خواست شما ، دست نيافتنی وغير ممکن است. چون هم خلاف قرآن و اسلام و انقلاب اسلامی هست، وهم خلاف قانون اساسی است . که هر دوي اينها ، خون بهای صدها هزار شهيد و جانباز مسلمانيست که برای آن سرمايه گذاريهاي سنگين کرده اند ، چرا كه با شاه آدمکش و آمريکای جنايتکار , بيست سال مبارزه کرده اند, ولذا آنرا به اين سادگی تقديم شما و آمريکا ومزدوران داخلی و خارجی اش نخواهند کرد .وبراي همين است که تا بحال اين انقلاب عظيم الهی را با جان و دل حفظ کرده اند.
در ضمن در طول اين 28 سال, از اين شورشگريها وبدتر از آنرا , که شما جزئی از آن قائله ها را هم اکنون داريد بوجود می آوريد, تا کنون امت حزب ا...هم ديده وهم بسيارتجربه کرده است, که من در کامنتهاي قبلي خود بعضاْ آنها را توضيح داده ام، و در آنها گفتم، كاري نكنيد كه اگر امت حزب ا.. كارد به استخوانش برسد ، آنگاه به همان بلائي گرفتار خواهيد شد، كه برسر منافقين خلق در خرداد سال 60 ، يا بر سر دوم خرداديها و مشاركتيهاي منافق در 23 تير 78 آورده شد.
وبزرگ ترهايتان ديدند كه، منافقين خلق فرار را بر قرار ترجيح دادند، ودوم خرداديها ومشاركتيهاي منافق، هم پوزه شان بخاك ماليده شد وهم بازي انتخابات اخير را باختند .
واقعا"جالب است ، اينکه شماها .چند بار توي دانشگاههای بی در و پيکر، وحتی توی خيابانها بيائيد، و بدون حضور امت
حزب ا...، دزدکی چند تا شيشه بشکنيد ومغازه های مردم و اموال بيت المال را آتش بزنيد, و چند تا شعار ليچاردی به مسئولين نظام بدهيد، و هتاكيها و فحاشي ها و شعارها و دادنامه هاي بدون پشتوانه و واهي آنچناني، در وب سايت هايتان بنويسيد، را که نميشود گفت به پيروزی چشمگيری دست يافته ايد.
پيروزی واقعي آنوقتی برای شما حاصل است .که از روی دريای خون و نعش صدها هزار بسيجی و سپاهی و حزب للهی و امت شهيدداده ، بگذريد. وبعداز آن هم بايد كشور را دو دستي تقديم آمريكا و غرب كنيد. آيا غير از اينست؟؟
حالا اين برای شما ، خانم يا آقای دانشجو و روشنفكر غربزده : بی ايمان, ملی گرای،جون دوست ,معتاد, ايدزی,
سو سول , دخترباز و پسر باز, قرتی ، حقوق بشريهای آکادميک, جنگ نرفته و نديده , آيا ممکن است؟؟
اگر ممکن است؟ اين گوی و اين ميدان. هم از درس و زندگی تان می افتيد ، و هم نفله و بد بخت ميشويد، و هم چيزی
گير شما و آمريکا و غرب متجاوز و صهيونيستها وبهائيهای پست جاسوس ، که شما بد بخت ها ، سنگ طرفداري از آنها را به سينه می زنيد ، نمی آيد. پس بهوش باشيد و خودتان را به زحمت و بد بختی نيندازيد و خون خود را به هدر ندهيد، و پی کسب و کار و زندگی و تحصيل و ازدواج سالم خود با شيد. همچنين حال و هوای انقلابهای آمريکائی، از نوع مخملی و نارنجی و قهوه ای و... را از سرتان بيرون کنيد، که اينجا ايران ، سرزمين شهيدان و شيرمردان و شير زنان شهيد پرور و جنگ آزموده بسيجی و حزب اللهی است ، که پشت و پوز آمريکا و صدام وغرب را بخاک مذلت ماليده ، و تا آخر ايستاده است.

پس نوشت: زیارت مرقد مطهر حضرت امام راحل فراموش نشود! تا زمانیکه در پس هر پیچی، در بالای هر کوهی، و در سایه هر تکدرختی، یک امامزاده سبز می شود، و تازه آنقدر هم زائر دارد که از وجوه نذری آنها ظرف مدتی کوتاه امامزاده صاحب موقوفات و اموال منقول و غیر منقول می شود، نمی توان زیاد به پیروزی مردم سالاری و آزادیخواهی در ایران امیدوار بود چه رسد به عقب نشینی پدرسالاری هزاران ساله.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

همايون عزيز، در اين ديار هر جا كه قدم بگذاري از اين دسته ارازل
فراوانند و مثل علفهاي هرزروزبروز بر تعدادشان افزوده ميشود.از دستشان امان نداري.آز خوش خدمتي چنين اوباشي اكنون خيلي ها در ارتباط با جريانات 40 روز پيش در زير شكنجه جان ميبازند و روزي نيست كه جسد شخص ناشناسي كه دستانش با دستبند بسته است از داخل كانالهاي آب يا پشت كوهها پيدا نشود.
ديگر اميدي نيست.
خوشهالم كه مينويسي.
به اميد موفقيتت.

ناشناس گفت...

رمان 1984 اورول تازه دارد چهره خودش را در قرن 21 بوضوح نشان ميدهد