سه‌شنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۵

این هم تازه های امروز

روز سه شنبه، غلام حسین الهام، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی، بسته پیشنهادی شش قدرت بزرگ را به منظور شکستن بن بست گفتگو ها بر سر مسئله اتمی ایران، به عنوان نقطه آغاز مجدد مذاکرات، مثبت اعلام کرد.

این مقاله نیویورک تایمز حمایت جمهوری اسلامی از حزب الله لبنان را دارای دو جنبه می داند: منحرف کردن توجه جهانیان از بن بست مذاکرات در مورد مسئله هسته ای ایران؛ و مطرح کردن جمهوری اسلامی به عنوان یکی از نقش آفرینان موثر در صحنه سیاسی خاور میانه. به نظر نویسند این مقاله مقامات جمهوری اسلامی روی عدم احتمال حمله نظامی به ایران دست به قمار زده اند.

تونی بلر ایران و سوریه را در دامن زدن به بحران کنونی خاور میانه مقصر دانست. وی این دو کشور را به حمایت از شبهه نظامیان لبنان و نوار غزه متهم کرد و مسئولیت کشته شدن یک سرباز انگلیسی در عراق را نیر به آنها نسبت داد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود در پناه اشه يزداني

فراخوان بزرگ اينترنتي وبلاگ نويسان و صاحبان سايت و خبرگزاري ها :

اعلام انزجار به انسان كشي . دست ياري ببخش شما و دوستان را مي فشاريم . ارج نهادن به جان آدمي مرز و رنگ و نژاد و دين و اعتقاد نمي شناسد . اين خوي توحش است كه انزجار ما را بر مي انگيزد . هيچ مرام ، مذهب ، و يا فرامين كتب مقدس و يا آسماني ، و هيچ گروه و دسته ، حزب و فرقه نميتواند با هر توجيحي ، حتي از نوع آسماني آن دست به كشتار و خونريزي بزند .

شما و همه دوستان را در اين حركت انساني در روز سوم امرداد روز بي مرگي به ياري ميخوانيم . براي اطلاعات بيشتر به لينك هاي زير مراجعه كنيد .

براي دوستانتان ارسال كنيد .

http://1andish.parsiblog.com

http://2andish.parsiblog.com

http://groups.google.com/group/negaresh

انتشار خبر در سایت انتخاب http://www.tik.ir/display/?ID=24663&page=1
پاينده مهر دوستان