جمعه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۵

وبلاگ گردی

امروز را به "وبلاگ گردی" گذراندم و در نتیجه وقت نوشتن پیدا نکردم. به خیلی از وبلاگ ها سر زدم. راستش انگیزه وبلاگ گردی امروز "تحقیقکی" ست که دارم در مورد امیر عباس خان فخرآور، "خان بالا"، می کنم، که نمی دانم چطوری بین این همه آدم سرشناس، این یکی توانسته است قاپ نومحافظه کار های آمریکایی را بدزدد. برایم خیلی جالب است. بزودی نتیجه "تحقیقکم" را در اینجا منعکس خواهم کرد. در اینکه این بابا برای راضی کردن آدم هایی مثل ریچارد پرل خیلی خوش خوانی و خوش رقصی کرده است شکی نیست، اما دارم سعی می کنم سر در بیاورم که آیا این بشر "خان بالا" واقعا زندانی سیاسی بوده است یا اینکه یک جوری به زندانیان سیاسی تحمیل شده است. آیا ممکن است این شخص جاسوس جمهوری اسلامی در آمریکا باشد؟ خیلی ها معتقد هستند که احمد چلبی در واقع مامور جمهوری اسلامی بود و هم او بود که موجب اشتباه محاسبه نیرو های اطلاعاتی آمریکا در مورد عراق شد. آیا فخرآور هم یک چنین عنصری ست؟ اگر به وبلاگ من سر می زنید و اگر اطلاعاتی در مورد این آدم دارید، لطفا برایم بنویسید تا در "تحقیقکم" منظور کنم. تا این لحظه بسیاری از مطالبی که پیدا کرده ام حاکی از کلاهبردار بودن این شخص است. بیشتر طالب مطالبی له این آدم هستم تا علیه وی.

هیچ نظری موجود نیست: